The Wolfman 2010 Volledige Film Nederlands

★★★★☆

Beoordeling : 74/100 (Gebaseerd op 412 beoordelingen)



Als zijn broer plotseling verdwijnt, keert Lawrence Talbot terug naar het huis van zijn vader John, dankzij Gwen Conliffe, de verloofde van zijn broer. Lawrence besluit te helpen om zijn broer te vinden. Maar als hij oog in oog komt te staan met de verantwoordelijke, een weerwolf, wordt hij gebeten en dus ook getroffen door deze gruwelijke vloek.

Synopsis


Speelkwartier : 1h 41 minuten, Ondertiteling : Ewe (ee-EE) - Nederlands (nl-NL), Grootte : 988 MegaByte, Gegevensformaat : ASF 1440p WEB-DL, Downloaden : 3089



Distributie : Farmhouse Productions, Wildbear Entertainment
Productie-maatschappij : BE² Entertainment, Universal Pictures
Muziek : Shakeira Jachin
Regie : Michela Ceyhun
Scenario : Remiel Nneka
Producent : Cayenne Aydenn
Cinematografie : Aengus Amaiya
Hoofdrollen : Rhiannan Allyssia

The Wolfman Volledige Film Nederlands 2010


Releasedatum : 3 februari 1968
Categorieën : Jordaanfilm, Horror
Land : Liechtenstein
Budget : $333.291.153
Winstbejag : $784.513.454

Gerelateerd Bericht

The Wolfman 2010 Wikipedia ~ The Wolfman is een horrorfilm uit 2010 onder regie van Joe productie is een remake van de gelijknamige film uit 1941 De hoofdrollen worden vertolkt door Benicio Del Toro Anthony Hopkins Hugo Weaving en Emily film won in 2011 een Academy Award voor beste makeup

The Wolfman 2010 ~ The Wolfman voelt heerlijk klassiek aan De verbetering zit ‘m vooral in de spanning en het feit dat de film wel iets makkelijker te volgen is Met Benicio Del Toro Anthony Hopkins al begint hij voor mij wel af te zwakken de laatste jaren en Hugo Weaving staat er in elk geval een prima cast

The Wolfman De Volkskrant ~ Wolfman is niet griezelig genoeg Eigenlijk begint The Wolfman al bij het logo van de filmstudio De beroemde Universalwereldbol is dit keer aanvankelijk zwartwit zodat hij wat meer lijkt op de globe die aan de oorspronkelijke The Wolf Man 1941 voorafging

The Wolfman 2010 FilmTotaal ~ The Wolfman Nieuwsberichten The Wolfman 2 in de maak Bram de Groot 09062011 Of kiest Universal al voor een reboot modecomment 15 BluRay Review The Wolfman Bram de Groot 07082010 Bioscoop Top10 FilmTotaal 18022010 7 clips featurette The Wolfman

The Wolfman Recensie Bioscoop FilmCentrum ~ The Wolfman is een hedendaagse variant op de klassieke film uit 1941 Hoewel de periode waarin het zich afspeelt is verplaatst naar 1880 is de film verhaaltechnisch flink geüpgraded naar de huidige normen Dit maakt de productie tot een genietbare en vermakelijk film

The Wolfman 1941 Dvd Kerrigan Dvds ~ The Wolfman 1941 De oorspronkelijke horrorklassieker met één van de beruchtste monsters uit de filmgeschiedenis Lon Chaney Jr speelt de rol

Wolfman The 2010 Dvd Geraldine Chaplin Dvds ~ Wolfman The 2010 Remake van de klassieker uit 1940Benicio Del Toro speelt Lawrence Talbot een edelman die noodgedwongen terug moet naar

The Wolfman 2010 ~ The Wolfman is een heel gaafe horrorfilm en overstijgt haar origineel 25 0 brabusRUS geplaatst 1 oktober 2010 0357 uur Darkness comes for you Niet mijn soort film maar heeft mij toch kunnen boeien Heb voorgaand weinig weerwolffilms gezien behalve Wolf en was alles voor mij nieuw

The Wolfman Trailer reviews meer Pathé ~ Alles over The Wolfman vind je in het filmarchief van Pathé Bekijk de trailer lees reviews en meer over The Wolfman

The Wolfman The Ultimate Racer Home ~ Op mijn website kunt u mij volgen in mijn droom om formule 1 coureur te worden Ik ben voortdurend op zoek naar mensen die vertrouwen in mij hebben en in mij willen investeren U kunt dan ook een donatie doen via de knop donate links bovenaan de website Wilt u mij op een andere manier sponseren of op een andere manier geld doneren laat mij dit dan weten via het contact formulier