Mijn Kleine Pony: De Film 1986 Volledige Film Nederlands

★★★★☆

Beoordeling : 75/100 (Gebaseerd op 812 stemmen)



Het verhaal speelt zich af in Ponyland. Er komen problemen als de boze heks Hydia en haar twee dochters, Draggle en Reeka, besluiten om Ponyland onder water te laten lopen. De pony's vluchten, maar Lickety-Split zit vast in de grot van de Grundles, maar de koning van dit volk is niet kwaadaardig en hij helpt de pony om te ontsnappen. Met advies van Moochick en de hulp van de Bushwoolies proberen de pony's Ponyland van de ondergang te redden.

Informatie


Uitzichten : 8291, Talen : Noors (no-NO) - Nederlands (nl-NL), Speelduur : 2h 40 minuten, Kwaliteit : MPE 720p BDRip, BestandsMaat : 558 MegaByte



Begroting : $545.780.630
Releasedatum : 18 maart 1990
Categorie : Weird West, Animatie, Familie
Land : Irak
Winstbejag : $386.201.444

Mijn Kleine Pony: De Film Volledige Film Nederlands 1986


Cinematografie : Mansour Yoshi
Productie-maatschappij : Purple Milk, NYC TV
Distributie : TCB Releasing, Bainet Television
Scenario : Fida Adamo
Muziek : Ellesha Lazar
Hoofdrollen : Sarai Ebany
Regie : Naryan Mesk
Producent : Rubia Saber

Gerelateerd Artikel

Mijn Kleine Pony De Film GIFs Gemakkelijk GIFs Delen ~ Mijn Kleine Pony De Film GIFs Mijn Kleine Pony De Film GIFs om te gebruiken op Facebook of andere social media Je kunt de Mijn Kleine Pony De Film GIFs opslaan door erop te klikken GIFs kun je gebruiken als reactie onder een bericht of op een forum of juist om je blog mee op te leuken

My Little Pony De Film Kinepolis Nederland ~ My Little Pony de Film beleven de zes bekende pony’s hun spectaculairste avontuur ooit De toekomst van Equestria staat op het spel wanneer Storm King het kasteel Canterlot binnenvalt en de magie van de ponys dreigt te stelen In een onvergetelijk avontuur beginnen de pony’s samen met nieuwe vrienden aan een spannende reis die hen voor het eerst buiten de muren van hun bekende wereld

My Little Pony De Film – Jeugdsentiment ~ § Info Originele titel My Little Pony The Movie Nederlandse titels Mijn Lieve Pony De Film Mijn Kleine Pony De Film Oorsprong USA Productiehuizen Sunbow Productions Marvel Productions Hasbro Productiejaar 1986 Producenten Joe Bacal en Tom Griffin Director Michael Joens Scenario Teksten George Arthur Bloom Barry Harman Muziek Rob Walsch Tommy…

VHS Database – Animatiefilms – My Little Pony – Jeugdsentiment ~ • Titel Mijn Kleine Pony De Film • Uitgebracht in België Nederland • Maatschappij Goodview Home Video • Talen Nederlands 2de Versie • Speelduur ca 90 min • Extra info Koop VHS • Beeldformaat PAL • Audio • VHS Cat Nr 1761160 • EAN Code • Release 1991

Feest Gelukkig Reactie GIF De Grootste ~ feest gelukkig reactie opgewonden OMG grappig films pret film yay vrijen Hoera aar mlp Fluttershy Twilight sparkle pony opgeblazen blowfish my little pony pony39s pinkie pie zeldzaamheid Regenboog dash appeldrank celestia Mijn kleine ponyfilm Mijn kleine pony de film GIF

MY LITTLE PONY SPELLETJES online POMU ~ My Little Pony Spelletjes Er is een magische plek die reageert op de naam Equestria en wordt bewoond door fantastische wezens Onder hen vallen de ponys op aangevoerd door Twilight Sparkle die naar de stad Ponyville is gestuurd om de kracht van vriendschap te bestuderen

My Little Pony The Movie artikelen kopen Kijk snel ~ Speel je favoriete scènes van My Little Pony The Movie na met dit My Little Pony speelgoed Ga samen met je vriendinnen op reis in Seaquestria of blijf gezellig met de ponys in kasteel Canterlot Beleef avonturen en sluit nieuwe vriendschappen met de kleurrijke ponys van My Little Pony The Movie

GeenStijl VIDEO Dik wijf plet Shetlandpony ~ voor de makers van deze video langs deze weg wil ik jullie mededelen dat het slimmer is om je te melden bij de politie dit omdat er ne serieus mensen zijn die onder 4 ogen willen delen met jullie wat dit op roept bij hen ik zelf zal zeker gas geven en jullie met liefden over rijden met mijn stalen pony mijn lieve kleine mustang eventuele schade neem ik voor lief en ja deze heeft iets

20 Gratis te printen My Little Pony kleurplaten ~ Ze werken ontwikkeld door het grote Amerikaanse speelgoedbedrijf Hasbro Ook mama’s van jonge meisjes van nu hebben ermee gespeeld In de loop der jaren verschenen er ook een My Little Pony films in het najaar van 2017 draaide de nieuwste in de bioscoop en een animatieserie

Vrouwen Met Paarden ~ Vrouwen met pikken Oude omaatjes Strakke jonge kutjes Voor de meiden die een gewone pik niet groot genoeg vinden is er een oplossing neuken met paarden lekkere Dierlijk verlangen vrouwen die seks hebben met dieren VICE Ik zocht op internet naar vrouwen die seks hebben met dieren om te begrijpen waarom ze dit doen