Lie with Me 2005 Volledige Film Nederlands

★★★★☆

Beoordeling : 68/100 (Gebaseerd op 220 beoordelingen)



Leila is een jonge vrouw die sexueel wisselende contacten onderhoudt met allerlei vreemdelingen. Op een avond tijdens een feestje ontmoet ze David en ze voelen zich meteen tot elkaar aangetrokken, met sex als gevolg. Na verloop van tijd en meerdere sexuele contacten blijken de twee tot hun eigen schrik toch meer voor elkaar te voelen. Dit doet hun emoties weinig goed, aangezien ze zich alleen veilig en vetrouwd voelen in losse sex relaties.

Opsomming


Afspeelduur : 1h 55 minuten, Versie : Tsonga (ts-TS) - Nederlands (nl-NL), Bestandsgrootte : 718 MB, Kwaliteit : DAT 720p DVD, Kijk : 7228



Distributie : DSBC Production, United States
Productie-maatschappij : Silex Films, Tintagel Productions
Muziek : Hope Shivonne
Regie : Shahidur Tuyet
Scenario : Iszac Alen
Producent : Kasra Griff
Cinematografie : June Hugh
Hoofdrollen : Pragati Shakiya

Lie with Me Volledige Film Nederlands 2005


Productie : 09 mei 1905
Categorieën : B-film, Drama
Landen : Libië
Begroting : $551.414.790
Inkomen : $376.303.435

Gerelateerd Bericht

Lauren Lee Smith Wikipedia ~ Lauren Lee Smith Vancouver 19 juli 1980 is een Canadees actrice en voormalig won in 2009 een Leo Award voor haar bijrol als Mathilda in de dramafilm Helen in 2014 voor haar hoofdrol als Grace in de filmkomedie Cinemanovels en in 2016 voor haar bijrol als Maggie Lawson in de dramaserie This werd in 2001 al eens genomineerd voor een Gemini Award voor het spelen van

Lie to Me televisieserie Wikipedia ~ Lie to Me Lie to Me is een Amerikaanse televisieserie van televisiezender FOX die daar ook in première ging op 21 januari serie wordt buiten de VS onder meer uitgezonden in Australië Canada het Verenigd Koninkrijk en België wordt de serie uitgezonden bij 2BE in Nederland op RTL maakte op 7 december 2010 bekend dat Lie to Me geen extra afleveringen krijgt voor

Lie to Me Wikipedia ~ Lie to Me kan verwijzen naar Lie to Me televisieserie een Amerikaanse televisieserie Lie to Me album het tweede album van gitarist Jonny Lang Lie to Me 2008 Amerikaanse film uit 2008 Bekijk alle artikelen waarvan de titel begint met

Lie to Me album Wikipedia ~ Lie to Me is het tweede album van gitarist Jonny Lang uitgegeven in to Me is het grotelabeldebuut voor Jonny Lang Het werd uitgegeven de dag voordat hij 16 werd Tracklist Lie To Me Bruce McCabeDavid Z 411 Darker Side Bruce McCabe 507 Good Morning Little Schoolgirl Sonny Boy Williamson I 415 Still Wonder Kevin Bowe 345

Lie to Me Bon Jovi Wikipedia ~ Lie to Me is een nummer van de Amerikaanse rockband Bon Jovi uit 1995 Het is de derde single van hun zesde studioalbum These Days Het nummer werd in veel landen een bescheiden hitje In de Amerikaanse Billboard Hot 100 flopte het nummer met een 88e positie In de Nederlandse Top 40 had het nummer meer succes daar haalde het de 18e positie In de Vlaamse Ultratop 50 haalde het nummer de 23e

Would you lie with me voor Anil M E Awareness day on Vimeo ~ Would you lie with me voor Anil M E Awareness day ME is een invaliderende neuroimmuniologische ziekte dat wereldwijd het leven van 17 miljoen kinderen en volwassenen aantast De naam suggereert foutief dat deze ziekte voornamelijk draait om chronische vermoeidheid of beter gezegd chronische uitputting

Lie to Me Seizoen 1 Dvd Kristen Ariza Dvds ~ Lie te me is een unieke originele serie en weer eens heel wat anders dan de vele andere series die er zijn en die soms te lang doorgaan Het is jammer dat een serie van deze kwaliteit maar drie seizoenen kent Lie te me gaat over het bedrijf van Cal Lightman

Lie to Me Berichten Facebook ~ Lie to Me 2709748 vindikleuks · 794 personen praten hierover Twitter LieToMeonFOX

S werelds snelste VPN en Privacy Bescherming ~ De VPN biedt privacy bescherming WiFi beveiliging en encryptie voor een echte privacy ervaring van jouw browser ongeacht de locatie Probeer het gratis

Your Lyrics Source ~ Op kan je alle songteksten vinden welke je nodig hebt Van oldies tot de nieuwste nummers